Uw uitnodiging voor de griepprik komt vanaf nu via sms
Elk jaar nodigen wij onze patiënten uit voor de griepprik. Tot nu toe gebeurde dat met een brief per post. Maar vanaf dit jaar doen we dat anders: u ontvangt de uitnodiging via een 𝘀𝗺𝘀–𝗯𝗲𝗿𝗶𝗰𝗵𝘁𝗼𝗽𝘂𝘄𝗺𝗼𝗯𝗶𝗲𝗹𝗲𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗼𝗻.
𝗪𝗮𝗮𝗿𝗼𝗺𝗱𝗲𝘇𝗲𝘃𝗲𝗿𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴?
Een sms is sneller, duidelijker en beter voor het milieu. Zo kunnen we u op tijd en op een makkelijke manier informeren. Ook raakt een sms minder snel kwijt dan een brief. Daarnaast willen we u meer mogelijkheden geven om uw afspraak te wijzigen en informatie in te zien.